One Step At A Time

så nu ska jag väll kunna börja att skriva lite om vad som händer, tyvärr valde jag en jävligt ful bloggadress
miss einarsson men allt var nästan upptaget så det sket sig totaly
för just nu är det sjuukt stressigt har hur mkt som helst som jag ligger efter i så det är dags att styra upp det här
för jag har ungefår så här mkt jag ligger efter i



men så går det när man slappar och tror att allt kommer på silverfat,
så dags att jag tar mig i kragen,
annars är det ganska chill
Östras hjältar är med i Vk imorgon så alla som har chansen leta efter det i tidningen och på hemsidan,
om några veckor ska vi åka till skellefteå och där ska det blir jätte trevligt,

har inte så himla mkt att skriva just nu, godnatt godnatt.

Dagens Låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0