så jah

då va lovet över och man sitter på lektion, ursch haha
men lovet har varit skönt, nick kom hem, hade med sig en as cool kille som inte kunde svenska haha,
sen i fredags for vi till östersund och träffade lite släkt och kusiner som man inte sett på kanske 6-7 år och jag kan säga att jag kunde inte känna igen dom för 5 öre, guud så dom har förändrats det är helt sjukt,
sen i bilen hem va vi katastrof lyssnade på nanne grönvall och gamm goo dansband som vi fick inmatad i huvet när vi va små och var på husvagns semester, det sjukaste va att vi kunde låtarna hah
sen kom vi hem från östersund igår då kom nick och kenny hem till migo ch så for vi med syrran hem till kevin där det blev rockband (som jag för övrigt är så jävla grym på hah)
nejmen det va trevligt, nu sitter jag här och lodar orkar inte göras nått för jag förstår inget (som vanligt)
ska försöka klura ut hur man gör uppgiften nu hah

hare gött hej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0