Funderingar i biosalen

halojj fyy vad jag har blivit dålig på att skriva inlägg, nu får jag skärpa mig för fan,

idag har det varit jävligt soft på skolan, klassen blir härligare för varje dag, ialla fall dom flesta,
haha men måste säga att jag dras mest till killarna, varför jo föratt dom har samma humor som jag och tjejerna snackar om ganska ointressanta grejjer, inte alltid men ah, men så kan det gå dom är as trevliga men kanske ingen man startar en diskussion med ;P

i alla fall så var jag och syrran och såg bio igår såg Quantum Of Solace den var faktiskt as bra
och Daniel Craig är sååå snygg,


men när vi satt i bio mörkret börja jag fundera varför förknipar man just popcorn med bio? äre det föratt dom är lätta och äta? eller varför kan man inte förknipa bananer eller nått sånt kul med bio, jag blir super arg när jag tänker på det,
och varför man ska sitta typ 100 pers och se samma film varför kan dom inte bara ge ut den på dvd först, ah
orkar inte ens tänka blir så arg bara, men men



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0